Wie doen mee met de fietstocht langs sensoren op zaterdagmiddag 17 september?

Overlegtafels Participatieproces Wie doen mee met de fietstocht langs sensoren op zaterdagmiddag 17 september?

Viewing 6 posts - 1 through 6 (of 6 total)
  • Author

Linda Carton

Een aantal bewoners hebben tijdens bewonersbijeenkomsten gevraagd om onderlinge uitwisseling van ervaring met de sensor, en wat daarmee gemeten kan worden. Als reactie hierop stelt het project voor om een fietstocht te houden langs een aantal sensorpunten.
    Aan sensorhouders vragen we een korte uitleg te geven over de lokale situatie ter plaatse, en wat de sensor zoal meet.

De datum van de fietstocht is gepland na de zomervakantie, op zaterdagmiddag 17 september 2016, van half 4 tot half 6, met aansluitend om half 6 een borrel in café de Kazerne. We verzamelen met fiets aan de hand op het Stationsplein, ter hoogte van de Van Schaeck Mathonsingel, tussen 15:15 en 15:30 uur. De eerste sensorlocaties die we bezoeken bevinden zich rond het Keizer Karelplein.

C_Boogh
    Participant

Hallo Linda Carton,

Catherina Boogh en Wim Monnich doen mee voor zover we nu kunnen overzien! Lijkt me leuk!
    Fijne zomer!

L. Carton
    Keymaster

Catherina en Wim, dankje voor het opgeven. We zien elkaar dan op zaterdag 17 september. Goede zomer en tot in september!

Wil Janssen

Hallo Linda, Ik heb het in mijn agenda gezet.

L. Carton
    Keymaster

Mooi Wil Jansen, ik hoop dat we langs een goed aantal sensoren kunnen fietsen op 17 september.
    Als mensen ook een scherm-met-wifi meenemen, zoals een smartphone of liefst tablet of laptop (vanwege groter scherm), dan kunnen we aansluitend, om half 6 in de Kazerne, in een meer informele setting bediscussiëren wat we op de viewers zien, wat de sensor nu registreert, en hoe we dit kunnen interpreteren. We zien de sensordata dan “live”, en kunnen dan als het goed is ook de historische data terugzien.

P_Biemans
    Participant

Ik kan helaas niet! Ik ben jammer genoeg afwezig die dag.

Viewing 6 posts - 1 through 6 (of 6 total)

You must be logged in to reply to this topic.