Op zoek naar geïnteresseerde bewoners voor een interview

Overlegtafels Participatieproces Op zoek naar geïnteresseerde bewoners voor een interview

Viewing 3 posts - 1 through 3 (of 3 total)
  • Author

E_Klein_Gunnewiek
    Participant

Beste deelnemers aan het Smart Emission project,

Voor degenen die mij nog niet kennen of hebben ontmoet op de bewonersavond, mijn naam is Ellen Klein Gunnewiek. Ik ben afstudeerster van Wageningen Universiteit en daarmee de opvolgster van Cecile Kerssemakers. Ik doe bij deze een oproep omdat ik graag met u interviews wil gaan houden over het burger sensornetwerk.

Ik ben aan het onderzoeken hoe het sensornetwerk mogelijkheden biedt voor het maken van gezamenlijk milieubeleid en of het op deze manier dan kan bijdragen aan een gezonder en stiller Nijmegen. Het is voor mij met name interessant om te kijken wat het sensornetwerk al heeft opgeleverd en welke waarde het in de toekomst kan hebben voor bewoners, projectteam en ook gemeente.

Om dit te onderzoeken, verneem ik graag uw kennis en ervaring die u tot nu toe als bewoner heeft opgedaan. Het interview betreft o.a. vragen over hoe u dit traject beleeft, wat u met de sensor/viewer doet (bent u bijv. tot nieuwe inzichten gekomen of heeft u nieuwe dingen geleerd over uw buurt of de stad) en ik ben ook benieuwd of u nieuwe ideeën en/of opmerkingen heeft voor de verbetering van het sensornetwerk.

Voor de interviews kom ik graag bij u op bezoek. Als u interesse heeft kunt u hieronder een reactie plaatsen of mailen naar smartemission@ru.nl. Dan zal ik verder contact met u opnemen om een afspraak in te plannen. Mocht u geen tijd hebben mij te ontvangen of om ergens af te spreken, en u wilt wel graag meedoen? Dan heb ik nog een online vragenlijst die ik kan toesturen. Toch heb ik de voorkeur om u persoonlijk te spreken om lekker te kletsen over uw sensor en het netwerk.

Met vriendelijke groet,

Ellen Klein Gunnewiek

P_Biemans
    Participant

Beste sensorviewers, beste allemaal,

Ik heb vanmorgen uitvoerig gesproken met Ellen Klein Gunnewiek. Ik vind dat de antwoorden op haar vragen relevant zijn om inzicht te krijgen in het proces hoe de invloed van de burger een bijdrage kan leveren en gestalte kan geven als het gaat om het milieubeleid van gemeenten en met name dan van Nijmegen. Ik vraag u positief te reageren op haar verzoek; ik heb het heel zinnig gevonden.

Wil janssen

Beste Ellen,

Het lijkt me leuk en zinvol om ideeën en ervaringen met betrekking tot het sensornetwerk uit te wisselen. Laten we maar een afspraak plannen. Ik ben ook wel benieuwd naar de on-line vragenlijst.

Met vriendelijke groet,

Wil Janssen,
    Sensor José 21

Viewing 3 posts - 1 through 3 (of 3 total)

You must be logged in to reply to this topic.