Forum Smart Emisson alleen nog open voor geregistreerde gebruiker na spam aanval

Overlegtafels Participatieproces Forum Smart Emisson alleen nog open voor geregistreerde gebruiker na spam aanval

Viewing 1 post (of 1 total)
  • Author

L. Carton
    Keymaster

Van: smartemission, ru
    Verzonden: dinsdag 18 oktober 2016 13:45
    Onderwerp: Forum Smart Emisson alleen nog open voor geregistreerde gebruikers na spam aanval.

Beste deelnemer aan Smart Emission,

Het Forum van Smart Emission stond open voor anonieme posts. Maar deze optie is gebruikt, ‘gekaapt’, door spam bedrijven voor het verzenden van onzin mails en vervelende reclame.

U heeft mogelijk een groot aantal mails ontvangen naar aanleiding hiervan, als u updates over posts van de Overlegtafels van het Forum liet doorsturen naar uw emailadres via het Forum. Hiervoor mijn excuses.

We hebben vanmiddag het Forum afgesloten voor berichten zonder inlogaccount. Nu kunnen alleen nog mensen met een account, en dat zijn mensen die een sensorhouder zijn, en projectleden, meldingen op het forum posten, als het goed is.

Ik heb alle spam-berichten van het Forum verwijderd.
    Ik hoop dat het Forum nu functioneert als platform van de gebruikers met een login, dat wil zeggen het burger-sensor-netwerk, van burgerdeelnemers en projectteamleden.

Zodat alleen geregistreerde deelnemers het Forum kunnen gebruiken als onderlinge Overlegtafel, waar het Forum voor bedoeld is.

Viewing 1 post (of 1 total)

You must be logged in to reply to this topic.