Diefstal van Jose sensor

Overlegtafels Sensoren Diefstal van Jose sensor

Viewing 5 posts - 1 through 5 (of 5 total)
  • Author

P_Biemans
    Participant

Gisteren, vroeg in de ochtend op zaterdag 17 december 2016, volgens de sensor zelf om 05:31:10, is mijn Jose sensor van de muur afgebroken en losgerukt, zie bijgaande foto’s. De wijkagent heb ik gisteren reeds ingelicht en gemeld dat ik maandag aangifte kom doen van diefstal. Het probleem is wel dat deze sensor niet mijn eigendom is maar ik deze slechts in bruikleen heb gekregen. Maar conform de intentieovereenkomst behoor ik voor de sensor zorg te dragen als ware deze mijn eigendom.
    Wat vindt de onderzoeksleider (Linda Carton) hiervan, doet zij zelf aangifte en wat is het bedrag dat hangt aan de diefstal van deze sensor?

Attachments:
    1. IMG_9470

IMG_9470.jpg

2. IMG_9473

IMG_9473.jpg

3. IMG_8721

IMG_8721.jpg

1. diefstal-sensor.docx

L. Carton
    Keymaster

Beste dhr Biemans,
    Dit is slecht nieuws. Ik neem vandaag, zo direct, telefonisch contact met je op over deze diefstal. Inderdaad een zaak om aangifte over te doen, ik wil daar ook aan bijdragen vanuit mijn rol als onderzoeksleider. Wat naar dat er apparatuur aan een woning wordt gemolesteerd en gestolen. Zeker een zaak voor de politie. We hebben contact hierover. Groet, Linda.

P_Biemans
    Participant

Kan iemand voor mij de geluidsdata in dB(A)-waarden voor de nacht van 16 op 17 december j.l. tot het moment van diefstal op 17 december om 05:31:10 uur te voorschijn toveren. Ik kan ze namelijk niet vinden. Vanaf 23 of 24 uur op 16 december kom ik ze niet meer tegen.

P_Biemans
    Participant

Terwijl overduidelijk is dat de sensor op 17 december om 05:31:10 uur gestopt is.

P_Biemans
    Participant

Kan iemand sensor 58 uit het systeem halen. Deze verbergt namelijk sensor 16 die erachter zit. Zoals bekend is sensor 58 eerder gestolen. Bedankt alvast en met vriendelijke groet,

Piet Biemans

Viewing 5 posts - 1 through 5 (of 5 total)

You must be logged in to reply to this topic.